☆☆☆☆☆

 

 

 

Veelgestelde Vragen (F.A.Q.)

 

Ons Exclusief – Alleen Katten – Boutique Hotel
Te Lebbeke

 

Ons Luxueus Katten Boutique Hotel is speciaal ontworpen om uw katten de perfecte vakantie te geven en u gemoedsrust.

 

 


Wij sturen wekelijks updates via WhatsApp, Facebook, SMS of Email met leuke foto’s, filmpjes en anekdotes over onze gasten. Bij speciale gelegenheden updaten wij ook regelmatig onze Facebook Website. Alles wat u hoeft te doen is ons volgen op Facebook of regelmatig onze tijdlijn te raadplegen. Onze Facebook pagina is openbaar, u hoeft dus zelf geen Facebook account te hebben. Ook hebben wij een Live Webcam (Petcube) beschikbaar in elke suite, die tegen bijbetaling kan worden bijgeboekt. Zo blijft u altijd op de hoogte van wat er in het leven van uw kat omgaat tijdens uw afwezigheid.

Wij vragen bij reservering altijd de gegevens van de dierenarts van uw kat. In geval van ziekte nemen wij eerst contact met onze eigen dierenarts op. Onze lokale dierenarts staat 24 uur per dag ter beschikking in geval van een noodsituatie. Onze dierenarts kan uw dierenarts raadplegen als er aanvullende informatie nodig zou zijn.

Geen probleem, bij Cat-Lounge Boutique Hotel zijn we heel geduldig, zorgzaam en met onze ervaring zorgen wij dat al onze gasten zich ontspannen. Zelfs de meest nerveuze kat zal haar draai heel vlug bij ons vinden. We maken gebruik van Feliway verstuivers, deze bootsen feromonen na en helpt de kat om op natuurlijke wijze om te gaan met stressvolle situaties en geeft hun een gevoel van veiligheid en welzijn. Natuurlijk helpen de vele knuffels, kattenkruid en enkele snoepjes ook om het vertrouwen te winnen en te ontspannen.

Nee, alle comfort en speelgoed worden geleverd, maar als u wenst om uw eigen spullen mee te brengen om uw kat te helpen aanpassen, is dit zeker prima.

Ja, wij zijn alle feestdagen open met aangepaste openingsuren op kerstavond, kerstdag, oudejaaravond en nieuwjaar.(zie openingsuren)

U kan kostenloos annuleren tot 21 dagen voor aanvang van de reservatie, indien uw later annuleert zien wij ons genoodzaakt om een schadevergoeding te vragen. (zie voorwaarden)

De gezondheid van onze gasten staat op de eerste plaats. Alle gasten moeten ingeënt zijn tegen kattenniesziekte (rhinotracheitis), kattenziekte (panleucopenie) en leucose. Deze vaccinaties mogen niet ouder zijn dan 1 jaar en niet jonger dan 3 weken. Wij vragen naar uw boekje van de dierenarts bij aankomst in ons hotel. Katten die niet gevaccineerd zijn kunnen wij spijtig genoeg niet aanvaarden. Zorg er ook voor dat uw kat vrij is van vlooien en wormen.

Wij geven uiteraard medicatie, laat ons bij boeking weten welke speciale zorgen uw kat nodig heeft.

Wij zijn Ma-Zat van 8h30 doorlopend tot 20h00 geopend. Op Zondag van 12h00 doorlopend tot 18h00.
Opgelet, voor alle bezoeken dient vooraf een afspraak te worden gemaakt.

Reserveren kan via volgende optie:

Via ons Reservatieformulier

U dient een voorschot van 30% te betalen om uw reservering te bevestigen, het resterende bedrag wordt afgerekend bij afhaling.
Betalen kan via cash, bankcontact of overschrijving (vooruit betaling).

Neem contact met ons op voor een persoonlijke offerte

We begrijpen dat het erg moeilijk is om uw geliefde huisdier in de zorg van iemand anders achter te laten. We zijn een gepassioneerd, professioneel, zorgzaam team en we zijn er om u te helpen geïndividualiseerde zorg te bieden aan uw kat. Onze service omvat alles van geïndividualiseerde zorg en aandacht voor voeding met toegevoegde bonussen, zoals knuffeltijd, speeltijd en verzorgingsservice.

Scroll Up